قیمت آپارتمان و اجاره مسکن در اصفهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 16 بهمن 1395
بازدید : 297
نویسنده : omid

در این مطلب قصد داریم به موضوع بررسی میانگین قیمت آپارتمان در شهر اصفهان بپردازیم. در منطقهی شمال اصفهان، با توجه به نوع محله و ساختمان، قیمت هر متر مربع آپارتمان متنوع است. به عنوان مثال در خیابان کاشانی شمالی هر متر مربع حدود یک و نیم الی سه و نیم  و یا در خیابان جابر انصاری با قیمت سه تا چهار میلیون تومان معامله میشود. آپارتمانهای منطقه ملک شهر نیز با قیمت هر متر یک و نیم تا سه و نیم میلیون به خرید و فروش میرسند.

در مرکز شهر این تنوع قیمت تا حدودی بیشتر به چشم میخورد. حداقل قیمت هر متر آپارتمان در خیابان آیتالله طیب 3 میلیون تومان است اما در چهارباغ عباسی و آمادگاه به ترتیب هر متر با قیمت 5 میلیون تومان و 7 میلیون تومان خرید و فروش میشود. خیابانهای منتهی به نقش جهان به دلیل ترافیک زیاد قیمت کمتری دارند به عنوان مثال در خیابان فرشادی میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان چهار و  نیم میلیون تومان است.

 خیابانهای اطراف زاینده رود عموما از بیشترین قیمت برخوردار هستند. مثلا در خیابان مشتاق اول قیمت هر متر مربع آپارتمان بین شش تا هشت میلیون تومان است. قیمت آپارتمانهای نوساز و لوکس در اصفهان، در این خیابان نیز تا متری ۱۵ میلیون تومان معامله میشوند. خیابانهای عباس آباد و آذر نیز که در اطراف زاینده رود واقع هستند تقریبا متری 10 میلیون تومان قیمت دارند.

در شرق اصفهان اختلاف بین آپارتمانهای نوساز و قدیمی بسیار زیاد است به طوری که در خیابان دشتستان میانگین قیمت هفت میلیون و قیمت آپارتمانهای نوساز 15 میلیون تومان است.

در غرب اصفهان به عنوان مثال در خیابان کهندژ هر متر مربع دارای قیمت یک تا دو و نیم میلیون تومان و خیابان آتشگاه بین دو تا سه میلیون تومان معامله میشوند. منطقه ناژوان به طور میانگین متری هفت میلیون تومان، خیابان صائب تا هشت میلیون و خیابان خیام نیز تا شش میلیون تومان خرید و فروش میشوند.

قیمتها در جنوب اصفهان از قیمت بالاتری برخوردار است. خیابان مرداویج متوسط قیمت آپارتمان 14 میلیون، هزار جریب 5 تا 10 میلیون، خیابان ملاصدرا 18 میلیون میباشد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com